PLWH Dnepropetrovsk

ЛЖВ Днепропетровск

РУС УКР ENG

 

РІЧНИЙ ЗВІТ 2016

РІЧНИЙ ЗВІТ ЗА 2016 РІК

БЛАГОДІЙНА ОРГАНІЗАЦІЯ"БЛАГОДІЙНЕ ТОВАРИСТВО"

ВСЕУКРАЇНСЬКА МЕРЕЖА ЛЮДЕЙ, ЯКІ ЖИВУТЬ З ВІЛ/СНІДом"М.ДНІПРО"

м.Дніпро                                                                                         

Благодійна організація"Благодійне Товариство"Всеукраїнська мережа людей, які живуть з ВІЛ/СНІДом"м.Дніпро"(БО"БТ"Мережа"м.Дніпро") заснована у  вересні 2011 року з ініціативи громадських активістів м. Дніпро  та Дніпропетровської області.

Місія: "Шляхом об'єднання зусиль всіх зацікавлених сторін, поліпшення якості життя людей, які живуть з ВІЛ, для надання їм психологічної, соціальної, консультативної, юридичної допомоги та адвокації доступності лікарських препаратів та діагностики для людей, що живуть з ВІЛ, у м Дніпропетровську та області, грунтуючись на принципах цінності кожної людини та її права на гідне життя."

Статус: відділення має міський статус і діє на території м.Дніпро та Дніпропетровської області; неприбуткова, благодійна організація.

Правління організації:

Колісник Олександр Миколайович-голова правління;

Грицюк Дмитро Васильович-член правління;

Коломоєць Людмила Василівна-член правління.

Спсисок ключового персоналу організації:

Колісник Олександр Миколайович-керівник організації/керівник напрямів;

Грицюк Дмитро Васильович- керівник напрямів/соціальний робітник;

Коломоєць Людмила Миколаївна- координатор напрямів;

Логінова Олена Євгенівна-координатор напряму/старший соціальний робітник;

Сокірка Лариса Василівна-головний бухгалтер;

Напрямки діяльності:

На даний час на базі організації реалізуються наступні проекти:

1.Проект Глобального фонду по боротьбі зі СНІДом, туберкульозом та малярією

 через БО «Мережа ЛЖВ»;

Продовженням співпраці з ГФ та Мережею ЛЖВ став проект: «Впровадження заходів до розширення доступу  та побудови  життєздатної системи комплексних послуг з профілактики та лікування ВІЛ/СНІДу, ТБ догляду та підтримки для уразливих груп, осіб, які знаходяться у місцях позбавлення волі та ЛЖВ у м. Дніпро та області»

Термін реалізації: 01.01.2015 р. - 31.12.2017 р.

Охоплення: 2600  ЛЖВ-дорослих серед яких 160 з діагнозом ТБ, які знаходяться на амбулаторному лікуванні;

1600 ув'язнених чоловіків та жінок (профілактика ВІЛ);

136 ув'язнених чоловіків та жінок з діагнозом ВІЛ;

160 хворих що знаходяться на амбулаторному лікуванні ТБ в м.Дніпро та м.Кам'янське (ВІЛ+ та не ВІЛ+).

В рамках цього проекту охоплюються також такі цільові групи як:

СІН, СІН-жінки, клієнти ЗПТ, МСМ, тимчасові переселенці, клієнти без місця проживання, хворі на ВГС.

Медико-соціальний та психологічний супровід ЛЖВ. За 2016 рік, в рамках цього проекту на базі Дніпропетровського Обласного центру СНІД, Дніпропетровського міського центру СНІД, інфекційного кабінету ДЗ «СМСЧ№6 МОЗ України», кабінетів «Довіра» на базі КЗ "Дніпропетровська міська багатопрофільна клінічна лікарня №4" Індустріального району, КЗ"ДКОШМД"ДОР", КЗ «Дніпропетровська міська клінічна лікарня №16» ДОР, кабінет «Довіра» при ЦПМСД ЗОЗ №3 у м.Кам'янське, послугами з медико-соціального та психологічного супроводу  було охоплено 3069 ВІЛ-позитивних клієнтів.

Амбулаторний супровід ТБ.В рамках реалізації напряму з амбулаторного супроводу ВІЛ-негативних клієнтів уразливих груп, які знаходились на амбулаторній стадії лікування ТБ і які мають ризик переривання лікування,на базі поліклінічних відділень №1 та №2  

 КЗ "Дніпропетровський міський протитуберкульозний диспансер" м.Дніпро хворі на ТБ отримали психоемоційну підтримку соціальних робітників, послуги з соціального супроводу, консультації з формування прихильності до лікування, мотивування до відвідування лікаря та своєчасної діагностики та мотиваційні продуктові набори.За 2016 рік послуги у даному напрямі отримали 100 клієнтів.

Профілактика ВІЛ у місцях позбавлення волі. В рамках виконання напрямів з профілактики ВІЛ-негативних ув’язнених, які знаходяться у місцях позбавлення волі на базі ВК№34 та ДУВП№4(Дніпропетровський слідчий ізолятор), соціальні робітники проекту здійснювали індивідуальні та групові консультації ув'язнених з метою надання психоемоційної підтримки та інформування клієнтів проекту з питань профілактики ВІЛ/СНІД, ІПСШ, гепатитів, туберкульозу(ознаки, профілактика), наслідків вживання психоактивних речовин, використання дезінфектантів, методів комунікації із партнерами щодо використання презервативів, формування навичок  безпечних сексуальних стосунків, безпечних ін’єкційних практик, регулярного обстеження на ВІЛ, ТБ, ІПСШ й супутні захворювання, відповідального батьківства, ведення здорового способу життя, адаптації до життя у виправних закладах, налагодження соціальних зв’язків з родичами. В рамках діяльності напряму було організовано збір та транспортування крові для проведення аналізів на визначення кількості клітин CD-4 для ув'язнених жінок Камянської колонії № 34 до лабораторії міста, роздавались гуманітарні мотиваційні набори. За дванадцять місяців виконання проекту послуги організації отримали більше 1655 клієнтів ВК№34, та ДУВП№4.

Медико-соціальний та психологічний супровід у місцях позбавлення волі. Завдяки роботі МДК у складі двох соціальних робітників та лікаря-інфекціоніста на базі ВК№34, та ДУВП№4 було організовано індивідуальні та групові консультації ВІЛ-інфікованих ув'язнених з таких питань як: формування та моніторинг прихильності до ВААРТ, профілактика переривання лікування, запобігання передачі ВІЛ та зменшення ризикованої поведінки, соціальне навчання. За звітний період Всі клієнти отримали психоемоційну підтримку. Члени МДК мотивували клієнтів до своєчасної діагностики та лікування. Послуги в цьому напрямі за 2016 рік отримали  155 клієнтів.

Взагалі в рамках проекту ГФ було реалізовано послуг на суму 2 523052,32 грн.

Послугу з транспортування за звітний період отримали більш 100 важкохворих клієнтів.

Було роздано 543 продуктових наборів на загальну суму 87 064,00 грн. та 367 мотиваційних гігієнічних наборів на загальну суму  14 680,00 грн.

2. Проект USAID RESPOND.

Співробітництвом з нашими партнерами USAID RESPOND по завершенні проекту: «Пілотування інтервенції «Школа пацієнта» із соціального супроводу для людей, які живуть з ВІЛ, інтегрованої із «Програмою розвитку економічної самостійності» у серпні 2016 року місяці, стало впровадження проекту: «Посилення континууму ВІЛ-послуг на сайтах АРТ Дніпропетровської області»;

Період впровадження - з 01.10.2016 р. по 30.09.2017 р.;

Цільова аудиторія: ЛЖВ-дорослі, що розпочинають лікування АРТ на сайтах Дніпропетровської області; ЛЖВ з неактивної «Д»-групи; статеві партнери ЛЖВ.

Обсяг фінансування- 27 000 $

3. Проект ЮНІСЕФ Україна.

Продовженням співпраці з дитячим фондом UNICEF Україна по завершенні проекту : «Забезпечення доступу до комплексних послуг уразливих до ВІЛ матерів з проблемою наркозалежності та народжених ними дітей»;Термін реалізації: 01.05.2015 р.-31.03.2016 р.; охоплення: 150 жінок з наркозалежністю та 150  дітей віком до 12 років та 20 членів родин жінок; загальний обсяг фінансування- 20 000$, став наступний проект: «Забезпечення доступу до комплексних послуг уразливих до ВІЛ матерів, жінок ВПО, з проблемою наркозалежності та народжених ними дітей», за фінансуванням дитячого фонду ООН UNICEF;

Період впровадження з 01.10.2016 р. по 31.05.2017 р.;

Цільова аудиторія: наркозалежні жінки ЛЖВ, ВПО, СЖО, жінки, що страждають від насильства з дітьми до 12 років.

На цей раз обсяг фінансування склав – 105 000 $

4.  Проект МФ «Відродження»

З метою розширення цільової аудиторії, актуалізації проблеми паліативної допомоги для прийняття у місті «Програми паліативної та хоспісної допомоги у м.Дніпро на 2017-2020 роки, організацією впроваджується проект: "Здійснення заходів для сприяння прозорості механізму використання коштів місцевих бюджетів у сфері охорони здоров'я та створення моделі громадського моніторингу лікарень у м. Дніпро", за фінансування МФ «Відродження»;

Період впровадження з 01.10.2016 р. по 31.05.2017 р.;

Обсяг фінансування 374 150,00 грн., бенефіціари – паліативні хворі.

5. Проект USAID RESPECT, через БО «Мережа ЛЖВ»;

З метою розширення напрямів діяльності організації задля надання послуг ув’язненим в колоніях, організацією було написано проект: "Забезпечення безперервності послуг для ЛЖВ, які звільняються з УВП Дніпропетровської області".

За фінансової підтримки USAID RESPECT,через БО «Мережа», проект впроваджується на базі Синельниковської колонії ВК№94, Кам'янської колонії ВК№34 та Дніпровської виправної колонії №89.

Термін реалізації- 01.12.2016 р - 31.08.2017 р.;

Цільова аудиторія: засуджені, які відбувають покарання у виправних закладах ДКВС України, яким до звільнення залишилось не більше як 3 (три) місяці.;

Обсяг фінансування 598 022 грн.

Інша фінансова допомога:

-        Фонд «АНТІСНІД»- цільова допомога у вигляді безкоштовних медикаментів клієнтам організації -10312,50 грн.;

-        ФОП «Юнак» - допомога у проведенні акції присвяченої «Дню пам'яті померлих від ВІЛ/СНІДу», придбання обладнання для організації - 25 000грн.;

 

Таким чином загальний обсяг фінансування Організації в рамках проектної діяльності за 2016 рік склав 6 798 213,62 грн.

Фандрейзинг  

Постійний розвиток організації,  розширення цільових груп,  напрямів діяльності та збільшення охоплення клієнтів призводять до того, що іноді стає важко задовольнити потреби клієнтів. З метою їх часткового покриття організація приділяє пильну увагу фандрейзингу.

Так, за минулий рік у даному напряму було проведено активну роботу а саме:

-        завдяки співпраці з Фондом "Антиснід", для придбання медикаментів клієнтам організації отримано коштів на суму 10312,50 грн.;

-        підписано Угоду про співпрацю з ПВТФ "Кріоліт-Дніпро", торгівельною маркою «КЛИМ», виробником кондитерських виробів. І зараз, на постійній основі, починаючи з початку 2015р. ТМ «КЛИМ» надає ВІЛ-позитивним дітям та дітям клієнтів організації різноманітні солодощі у розмірі близько 50-100 кг. кожного місяця. Так за 2016 рік нашій організації було надано продукції на суму більше ніж 50 000 грн.;

Продовжується співпраця з Дніпропетровським обласним клінічним діагностичним центром, на базі якого клієнти організації зараз мають змогу безкоштовно проходити такі коштовні діагностики як: діагностика методом МРТ, УЗД усіх органів, доплер судин та інші  життєво важливі діагностики.

На базі міської швидкої допомоги клієнти безкоштовно проходять діагностику методом КТ. Для клієнтів організації на базах міських медичних установ робляться безкоштовні операції.

Так, завдяки роботі у цьому напрямі безкоштовну діагностику методом МРТ і КТ мали змогу отримати більше 210 клієнтів організації на загальну суму приблизно 102 000 грн.

Взагалі, організацією було надано гуманітарної допомоги у виді:

-        продуктові набори - 543 шт. на суму  87 064,00 грн.;

-        гігієнічні набори - 367 шт. на суму 14 680,00 грн.;

-        памперси – 112 упаковок на суму 26 816,00 грн.

Загальний обсяг гуманітарної допомоги - 128 560 грн.

Профілактична діяльність:

Окрім проектної діяльності члени Відділення приймають активну участь у формуванні позитивного іміджу та толерантного ставлення до хворих на ВІЛ та інших соціально-небезпечних захворювань в регіоні. Так на протязі року члени відділення приймали активну участь у профілактичних заходах, відвідуючи ПТУ, коледжі та школи м.Дніпро. Під час інтерактивних та захоплюючих міні-тренінгів інформацію щодо ВІЛ та соціально-небезпечних хвороб отримали сотні учнів навчальних закладів. Також цього року, як і всі попередні роки Відділення приділяло увагу акціям, присвяченим"Дню Боротьби зі СНІДом" ("Дню солідарності з ВІЛ-позитивними людьми") та "Дню пам'яті померлих від СНІДу" всі акції проходять з залученням партнерських неурядових та урядових організацій задіяних у протидії поширення ВІЛ та соціально-небезпечних хвороб у регіоні. Заходи висвітлюються міськими та обласними каналами телебачення, у  місцевих газетах та на Інтернет порталах міста та області. Активно просувається сайт організації та сторінка Фейсбук, на яких висвітлюються всі активні заходи членів та співробітників нашої команди.

Цього року члени відділення провели щонайменше три акції, які висвітлювались в новинах на міських та регіональних каналах телебачення. За запрошенням журналістів члени відділення постійно приймають участь у тематичних програмах на каналах ТБ з метою формування позитивного іміджу до проблеми ВІЛ/СНІД та толерантного ставлення до ВІЛ-позитивних людей .

Партнери Організації:

 

 Дніпропетровський обласний центр профілактики та боротьби зі СНІДом;

 Дніпропетровський міський центр профілактики та боротьби зі СНІДом;

 Дніпропетровський обласний протитуберкульозний диспансер;

 Дніпропетровський міський протитуберкульозний диспансер;

 Державна пенітенціарна служба України у Дніпропетровській області;

 Дніпропетровський міський центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді;

 Департамент охорони здоров'я Дніпропетровської ОДА;

 Департамент охорони здоров'я Дніпропетровської міської ради;

 ЦПССДМ та кабінети "Довіра" медичних закладів м. Дніпро та Дніпропетровській області

 Південно-Східне міжрегіональне Управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства Юстиції України.

ОГОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСНІХ ТОРГІВ ДЛЯ ОБРАННЯ ПОСТАЧАЛЬНИКА  НА ЗАКУПІВЛЮ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ                             

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення конкурсних торгів

№ 03

від 03 березня 2017 року

Благодійна Організація"Благодійне Товариство"Всеукраїнська мережа людей, які живуть з ВІЛ/СНІДом"м.Дніпро" (далі – «Організатор») оголошує конкурсні торги на закупівлю продуктів харчування.

Джерело фінансування закупівлі – дана закупівля необхідна для закупівлі продуктів харчування для клієнтів проекту "Впровадження заходів до розширення доступу  та побудови  життєздатної системи комплексних послуг з профілактики та лікування ВІЛ/СНІДу, ТБ, догляду та підтримки для уразливих груп, осіб, які знаходяться у місцях позбавлення волі та ЛЖВ у м. Дніпро та Дніпропетровській області",що фінансується БО «Всеукраїнська мережа ЛЖВ», який реалізує організація БО"БТ"Мережа"м.Дніпро", з метою заохочення клієнтів проекту та мотивації до лікування,надання гуманітарної допомоги важкохворим клієнтам та клієнтам з обмеженим функціональним статусом, проведення групових консультацій для ув'язнених .

Опис позицій до закупівлі товарів / технічне завдання для робіт та послуг

Назва

Кількість

Додаткова інформація

 

1.

Закупівля

продуктів харчування

 

Не менше

946

 

 

Відповідність умовам запиту

 на закупівлю.

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг

Закупівля харчових продуктових наборів протягом періоду:березень 2017р.-грудень 2017р.

Обов’язкові технічні вимоги до товарів, робіт та послуг

Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам

До складу продуктових наборів повинні входити наступні складові: див. Додаток 1склад набору може змінюватись від наявності товару

1.   Тендерна пропозиція у формі Додатку 1 до Оголошення, комерційної пропозиції,  офіційного листа, тощо із зазначенням торгівельної марки та ваги товару;

Безготівковий розрахунок

Тендерна пропозиція

 

Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг

Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам

Право на здійснення підприємницької діяльності

Переможець завірену копію витягу

Копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

 

Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні).

Склад тендерної пропозиції:

1.    Тендерна пропозиція у формі Додатку 1 до Оголошення;

2.    Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище);

3.    Також, просимо додати до Вашої тендерної пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи, тощо).

Умови поставки: постачальник здійснює поставку товару власним транспортом.

Посадові особи Організатора, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками про проведення конкурсних торгів:(Колісник Олександр Миколайович, голова правління організації, м.Дніпропетровськ, вул.Робоча 24-а, блок 7, (056)372-56-54; (095)756-85-25;(067)811-60-65. e-mail: Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.; Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.)

Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:

1.   Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або кур‘єрською поштою. Тендерні пропозиції, що надійдуть електронною поштою розглядатися не будуть.

2.   Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).

3.   Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

4.   Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.

5.   Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій.

6.   Тендерна пропозиція має бути поміщеною у конверт формату А4, який на лініях склеювання має бути промаркований печаткою учасника у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із вмістом конверту до настання дати розкриття організацією тендерних пропозицій.

7.   У разі, якщо тендерна пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання тендерних пропозицій, то конверт з такою тендерною пропозицією не розкривається і повертається організацією на адресу відправника.

8.   До участі у оцінці тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення.

 

Підписанням та поданням своєї тендерної пропозиції учасник погоджується з наступним:

·      Учасник ознайомлений з Кодексом поведінки постачальників (http://network.org.ua/projects/nuo/purchase.php)

·  участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників конкурсних торгів забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організації.

Тендерні пропозиції приймаються за адресою:

Україна, індекс 49000, місто Дніпропетровськ, вул. Робоча  буд.24-а,блок 7.

Приймання пропозицій, які подаються учасниками, здійснюється з1000 до  1800 за київським часом.

Початок конкурсних торгів:03 березня.

Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників:

«17» березня 2017 року, до 13 год. 00 хв. за київським часом.

РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ ТОРГІВ ВІДБУДЕТЬСЯ:

«17» березня  2017 року, до 15 год. 00 хв. за київським часом за адресою: 

Україна, індекс 49006, місто Дніпро, вул. Робоча  буд.24-а, блок 7.

До участі у процедурі розкриття тендерних пропозицій запрошуються всі учасники, які подали тендерні пропозиції, або їх уповноважені представники (при собі мати документи, що посвідчують повноваження та особу). Відсутність учасника або його уповноваженого представника під час процедури розкриття тендерних пропозицій не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді тендерної пропозиції.

Методика обрання переможця конкурсних торгів.Спочатку серед поданих тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Оголошенні. З відібраних тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора конкурсних торгів обирається тендерна пропозиція з найнижчою ціною та учасник, який подав таку тендерну пропозицію, оголошується переможцем конкурсних торгів.

Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться, протягом 5 робочих днів з дати відкриття тендерних пропозицій з можливістю подовження цього строку за необхідності письмового уточнення інформації, яка міститься у тендерних пропозиціях, не більше ніж на 5 днів. Копії всіх документів за результатами даного конкурсу будуть надсилатись організації-донору на затвердження. Після затвердження останньою вони можуть бути оприлюднені. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надіслання відповідних повідомлень всім учасникам конкурсних торгів поштою або електронною поштою.

Додаток 1 до Тендерної пропозиції

Список-мінімум необхідних товарів

(список не є остаточним, буде змінюватись протягом дії угоди)

Назва

Кількість

шт.

Вартість

 грн.

(зазначити

 без ПДВ)

1.     

Чай" Бесіда"

1 уп.=45г

 

2.     

Чай "Greenfield Золотий Цейлон"

1 уп.= 25*2г

 

3.     

Чай "LiptonEnglishBreakfasttea"чорний

1 уп.= 20*2г

 

4.     

Чай "LiptonEnglishBreakfasttea" чорний

1 уп.= 20*2г

 

5.     

Чай Ahmadtea Англійський до сніданку

1 уп.= 25*2г

 

6.     

Чай зелений "Ahmadtea"

1 уп.= 25*2г

 

7.     

Кава розчинна"JacobsMonarch" натурал.Сублім.

с/б 48г

 

8.     

Кава "JacobsMonarch"

75г

 

9.     

Кава розчинна "NescafeClassic"

70г

 

10.   

Кава розчинна "NescafeGold"натуральный сублімований

95г

 

11.   

Кава розчинна "Галка"

мет/банка 50г

 

12.   

Кава "NescafeClassic" Бразилія

з/б 50г

 

13.   

Цукор"Сахарок" пресований

850г

 

14.   

Цукорпісок "Хуторок"

1кг.

 

15.   

Цукор пісок "Ситий двір"

1 кг.

 

16.   

Цукор "Золотий врожай"

1уп.=700 г.

 

17.   

Цукерки ТМ "Рошен" Шалена Бджілка

1уп.=250г.

 

18.   

Цукерки ТМ "Рошен" Ромашка

1уп.=230г.

 

19.   

Цукерки ТМ "Світоч" Бурундучок

1 кг.

 

20.   

Цукерки ТМ "АВК" Шарм Королівський вершковий

1кг.

 

21.   

Цукерки ТМ "Світоч" Ромашка

1кг.

 

22.   

Сардина "Аквамарин" натуральна з дод. олії

1 банка= 200г

 

23.   

Сардина "Аквамарин" натуральна в олії

1 банка =230г

 

24.   

Сардина "Екватор" атлантична натуральна здод.олії

240г

 

25.   

Крупа гречана "Ситий Двір" ядриця

1 уп.= 1кг

 

26.   

Крупа "Жменька" ядриця гречана

1 уп.= 1кг

 

27.   

Крупа "Хуторок" гречана

1 уп.= 1кг

 

28.   

Крупа "Моя країна"Сечка гречана 

1 уп.= 1кг

 

29.   

Рис "Хуторок" довгий

1 уп.= 1кг

 

30.   

Олія соняшникова

ТМ "Королівський смак"рафінована

 

31.   

Олія соняшникова

ТМ "Премія" рафінована

 

32.   

Олія соняшникова

ТМ "Стожар" рафінована

 

33.   

Олія соняшникова

ТМ "Чумак"рафінована дезодорир.

 

34.   

Олія соняшникова

ТМ "Чумак"рафінована дезодорир.

 

35.   

Олія соняшникова

ТМ "Щедрий Дар"рафінована дезодорир.

 

36.   

Борошно"Хуторок" пшенична, вищий ґатунок

1 уп.=2 кг

 

37.   

Борошно пшеничне "Хуторок"

1 уп.= 1кг

 

38.   

Борошно пшеничне "Хуторок"

1 уп.= 2кг

 

39.   

Макаронні вироби ТМ "КМФ"

1 уп.= 1кг.

 

40.   

Макаронні вироби ТМ "Хуторок" Ракушка

1 уп.= 1кг.

 

41.   

Макаронні вироби ТМ "Тая"Спираль Екстра

1 уп.= 1кг.

 

42.   

Одноразовий посуд(стакани)

1уп.=10шт./100шт.

 

43.   

Одноразовий посуд(ложка)

1уп.=10шт./100шт.

 

 

Замовник закупівлі не переслідує обрання конкретної торгової марки

ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ НА ОБРАННЯ ПОСТАЧАЛЬНИКА ДЛЯ ЗАКУПІВЛІ КОМП'ЮТЕРНОЇ ТА ОФІСНОЇ ТЕХНІКИ

Благодійна Організація "Благодійне Товариство"Мережа людей, які живуть з ВІЛ/СНІДом"м.Дніпро"(далі – «Організатор») оголошує конкурсні торги на обрання постачальника для закупівлі комп'ютерної та офісної техніки.

Джерело фінансування закупівлі– дана закупівля необхідна для придбання офісного обладнання для ведення документації та презентації інформаційних матеріалів для ув'язнених колоній, в рамках проекту «Зменшення стигми та дискримінації, пов’язаної з ВІЛ, до представників груп найвищого ризику в медичних закладах України» (RESPECT) компоненту  «Покращення доступу осіб, які звільняються з місць позбавлення волі, до послуг з лікування ВІЛ-інфекції, догляду та підтримки», за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID),який реалізується організацією БО" БТ" Мережа" м.Дніпро"

Опис позицій до закупівлі товарів / технічне завдання для робіт та послуг

 

Назва

Кількість

Додаткова інформація

 

1.

Закупівля

офісного

обладнання

Комп'ютер-3шт.;

багатофункціональний пристрій (БФП)-3 шт.;

ноутбук-1 шт.

 

Відповідність умовам запиту

 на закупівлю.

 

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг

Закупівля оргтехніки  у березні 2017року. Доставка за рахунок постачальника.

 

Обов’язкові технічні вимоги до товарів, робіт та послуг

Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам

Персональний комп'ютер - жорсткий диск об'ємом від 500 Gb, потужність блоку живлення 400WT,

оперативна пам'ять ОЗУ- не менше 4Gb, діагональ монітору 19 - 23", клавіатура провідна з виходом USB;колонки стерео, потужність від 3 WT, оптична миша провідна USB;

Notebook - екран від 15.6",оперативна пам'ять ОЗУ від 4 Gb,жорсткий диск об'ємом від 500Gb,процесор Intel Pentium або вище;

БФП-принтер, сканер, здатність підключення до мережі Wi-Fi.

Тендерна пропозиція у формі  комерційної пропозиції,  офіційного листа, форми у Додатку№1,тощо;

Наявність технічного паспорту та гарантійного талону на даний вид товару.

 

Безготівковий розрахунок.

Тендерна пропозиція

 

Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг

Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам

Підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ,СПД) з правом на здійснення відповідної підприємницької діяльності.

Копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та ФОП.

 

Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні).

 

Склад тендерної пропозиції:

1.    Тендерна пропозиція у формі комерційної пропозиції,  офіційного листа, у формі Додатку №1 до оголошення, тощо;

2.    Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище);

3.    Також, просимо додати до Вашої тендерної пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи, тощо).

Посадові особи Організатора, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками про проведення конкурсних торгів:

Коломоєць Людмила Миколаївна, м. Дніпро, вул.Робоча, 24-а, блок 7,

к.т.:(056)372-56-54; (098)340-60-22;(099)752-97-96;e-mail: Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.; Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

 

Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:

1.    Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або кур‘єрською поштою. Тендерні пропозиції, що надійдуть електронною поштою розглядатися не будуть.

2.    Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).

3.     Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

4.    Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.

5.    Тендерна пропозиція має бути поміщеною у конверт формату А4, який на лініях склеювання має бути промаркований печаткою учасника у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із вмістом конверту до настання дати розкриття організацією тендерних пропозицій.

6.    У разі, якщо тендерна пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання тендерних пропозицій, то конверт з такою тендерною пропозицією не розкривається і повертається організацією на адресу відправника.

7.    До участі у оцінці тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення.

 

Підписанням та поданням своєї тендерної пропозиції учасник погоджується з наступним:

·  учасник ознайомлений з Кодексом поведінки постачальників (http://network.org.ua/projects/nuo/purchase.php)

·   участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників конкурсних торгів забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організації.

 

Тендерні пропозиції приймаються за адресою:

Україна, індекс 49006, місто Дніпро, вул. Робоча  буд.24-а, блок 7.    

Приймання пропозицій, які подаються учасниками, здійснюється з 10год. 00 хв. до  18 год. 00 хв. за київським часом.

Початок конкурсних торгів:17 лютого 2017р.

Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників:

«03» березня  2017 року, до 13 год. 00 хв. за київським часом.

 

РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ ТОРГІВ ВІДБУДЕТЬСЯ:

«03» березня  2017 року, о 14 год. 00 хв. за київським часом за адресою :  Україна, індекс 49006, місто   Дніпро, вул. Робоча  буд.24-а, блок 7.

До участі у процедурі розкриття тендерних пропозицій запрошуються всі учасники, які подали тендерні пропозиції, або їх уповноважені представники (при собі мати документи, що посвідчують повноваження та особу). Відсутність учасника або його уповноваженого представника під час процедури розкриття тендерних пропозицій не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді тендерної пропозиції.

Методика обрання переможця конкурсних торгів.

Спочатку серед поданих тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Оголошенні. З відібраних тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора конкурсних торгів обирається тендерна пропозиція з найнижчою ціною та учасник, який подав таку тендерну пропозицію, оголошується переможцем конкурсних торгів.

Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться, протягом 5 робочих днів з дати відкриття тендерних пропозицій з можливістю подовження цього строку за необхідності письмового уточнення інформації, яка міститься у тендерних пропозиціях, не більше ніж на 5 днів. Копії всіх документів за результатами даного конкурсу будуть надсилатись організації-донору на затвердження. Після затвердження останньою вони можуть бути оприлюднені. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надіслання відповідних повідомлень всім учасникам конкурсних торгів поштою або електронною поштою.

Додаток №1 до Тендерної пропозиції.

Оформлюється на фірмовому бланку

 

 

Пропозиція учасника

Ціна за одиницю

(грн.)

Кількість

(шт.)

Загальна сума

(грн.)

Комп'ютер - HD не менше 500 Gb, потужність 400WT,

·        ОЗУ від 4 Gb,

·        монітор-ACER* 21,5"

·        (матриця:TN,інтерфейс: VGA,

·        час реакції матриці: 5 мс;

·        яскравість дисплея:200кд/м²;

·        контраст.дисплея: 100000000:1)

·        *або еквівалент;

Клавіатура-Sven Standard 301 USB Black*

Інтерфейс USB;

Сумісність з ОС Microsoft Windows

*або еквівалент;

колонки Sven 150*

·        (вихідна потужність 2 x 2.5 Вт;

·        діапазон частот 100 – 20 000 Гц;

·        матеріал корпуса ABS-пластик)

·        *або еквівалент;

·        миша Genius DX-110 PS/2 Black (31010116106)*

·        (Тип датчика Оптичний

·        Інтерфейс PS/2; Кількість кнопок 3;

·        Особливості -Підтримка MacOS;

·        Сумісність з ОС Microsoft Windows,Mac OS) *або еквівалент.

 

 

 

 

3

 

Багатофункціональний пристрій (БФП)-принтер, сканер, здатність підключення до мережі Інтернет, USB кабель.

 

 

3

 

Ноутбук- Lenovo IdeaPad 310-15IAP (80TT004TRA) Black*

(екран 15.6" (1920x1080) Full HD, глянцевий / Intel Pentium N4200 (1.1 - 2.5 ГГц) / RAM 4 ГБ / SSD 128 ГБ / Intel HD Graphics 505 / без ОД / LAN / Wi-Fi / Bluetooth / веб-камера / DOS / 2.2 кг / чорний)

*або еквівалент.

 

 

 

1

 

Всього

 

 

 

 

 

Прохання додати будь-яку іншу додаткову інформацію, яка, на ваш погляд, є важливою до розгляду Тендерної пропозиції та описати умови гарантійного та післягарантійного обслуговування.

 

 

Ф.І.П., посада в організації відповідальної особи ___________________

 

 

Дата _____________

ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСНИХ ТОРГІВ НА ОБРАННЯ ПОСТАЧАЛЬНИКА ТРАНСПОРТНИХ ПОСЛУГ

Благодійна Організація "Благодійне Товариство "Мережа людей, які живуть з ВІЛ/СНІДом" м.Дніпро"(далі – «Організатор») оголошує конкурсні торги на обрання постачальника для надання транспортних послуг

Джерело фінансування надання транспортних послуг – дана послуга необхідна для транспортування соціальних працівників до місць позбавлення волі у Дніпропетровській області, доставки біоматеріалів, транспортування біоматеріалів до медичних та державних установ міста Дніпро з метою діагностики та обстеження. Дані активності виконуватимуться в Дніпропетровській областів рамках реалізації проекту «Зменшення стигми та дискримінації, пов’язаної з ВІЛ, до представників груп найвищого ризику в медичних закладах України» (RESPECT) компоненту  «Покращення доступу осіб, які звільняються з місць позбавлення волі, до послуг з лікування ВІЛ-інфекції, догляду та підтримки», за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID)організацією БО"БТ"Мережа"м.Дніпро"

Опис позицій до закупівлі товарів / технічне завдання для робіт та послуг

Назва

Кількість

Додаткова інформація

 

1.

Надання транспортних послуг для організації.

Орієнтовно

800 км./місяць

 

Відповідність умовам запиту

 на закупівлю.

 

 

 

 

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг

Надання транспортних послуг щомісячно до 31.08.2017

Обов’язкові технічні вимоги до товарів, робіт та послуг

Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам

Наявність достатньої кількості автомобілів у розпорядженні.

Технічно справний транспорт та своєчасне подання транспорту.

1.   Тендерна пропозиція у формі  комерційної пропозиції,  офіційного листа, форми у Додатку№1,тощо;

Безготівковий розрахунок.

Тендерна пропозиція

 

Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг

Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам

Право на здійснення підприємницької діяльності.

Ліцензія на перевезення пасажирів.

Копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців,

 

Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні).

Склад тендерної пропозиції:

1.    Тендерна пропозиція у формі комерційної пропозиції,  офіційного листа, у формі Додатку №1 до оголошення, тощо;

2.    Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище);

3.    Також, просимо додати до Вашої тендерної пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи, тощо).

Посадові особи Організатора, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками про проведення конкурсних торгів:

Коломоєць Людмила Миколаївна, м. Дніпро, вул.Робоча, 24-а, блок 7,

к.т.:(056)372-56-54; (098)340-60-22;(099)752-97-96;e-mail: Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.; Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:

1.    Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або кур‘єрською поштою. Тендерні пропозиції, що надійдуть електронною поштою розглядатися не будуть.

2.    Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).

3.     Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

4.    Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.

5.    Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 30 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій.

6.    Тендерна пропозиція має бути поміщеною у конверт формату А4, який на лініях склеювання має бути промаркований печаткою учасника у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із вмістом конверту до настання дати розкриття організацією тендерних пропозицій.

7.    У разі, якщо тендерна пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання тендерних пропозицій, то конверт з такою тендерною пропозицією не розкривається і повертається організацією на адресу відправника.

8.    До участі у оцінці тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення.

Підписанням та поданням своєї тендерної пропозиції учасник погоджується з наступним:

·  Учасник ознайомлений з Кодексом поведінки постачальників

·   участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників конкурсних торгів забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організації.

Тендерні пропозиції приймаються за адресою:

Україна, індекс 49006, місто Дніпро, вул. Робоча  буд.24-а, блок 7.    

Приймання пропозицій, які подаються учасниками, здійснюється з10год. 00 хв. до  18 год. 00 хв. за київським часом.

Початок конкурсних торгів: 22 лютого 2017р.

Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників:

 «09» березня  2017 року, до 12 год. 00 хв. за київським часом.

РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ ТОРГІВ ВІДБУДЕТЬСЯ:

«09» березня  2017 року, о 13 год. 00 хв. за київським часом за адресою:  Україна, індекс 49006, місто   Дніпро, вул. Робоча  буд.24-а, блок 7.

До участі у процедурі розкриття тендерних пропозицій запрошуються всі учасники, які подали тендерні пропозиції, або їх уповноважені представники (при собі мати документи, що посвідчують повноваження та особу). Відсутність учасника або його уповноваженого представника під час процедури розкриття тендерних пропозицій не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді тендерної пропозиції.

Методика обрання переможця конкурсних торгів.Спочатку серед поданих тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Оголошенні. З відібраних тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора конкурсних торгів обирається тендерна пропозиція з найнижчою ціною та учасник, який подав таку тендерну пропозицію, оголошується переможцем конкурсних торгів.

Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться, протягом 5 робочих днів з дати відкриття тендерних пропозицій з можливістю подовження цього строку за необхідності письмового уточнення інформації, яка міститься у тендерних пропозиціях, не більше ніж на 5 днів. Копії всіх документів за результатами даного конкурсу будуть надсилатись організації-донору на затвердження. Після затвердження останньою вони можуть бути оприлюднені. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надіслання відповідних повідомлень всім учасникам конкурсних торгів поштою або електронною поштою.

НА ПОРОГЕ 2017-й

Сегодня мы всей нашей дружной командой провожаем уходящий 2016-й год. Он был для нашей организации годом новых вызовов и одновременно годом новых возможностей. В 2016-м нам удалось оказать посильную разностороннюю более, чем 4000-м наших подопечных, страдающих такими серьезными заболеваниями, как ВИЧ/СПИД и туберкулез. Большое внимание мы уделили и развитию новых направлений – всесторонней помощи женщинам, пострадавшим от насилия в семье и паллиативным больным. С апреля начал свою работу Центр ресоциализации матери и ребенка «Нова Я», в сентябре был открыт Шелтер. С октября мы приступили к серьезной работе по содействию созданию системы паллиативной помощи в Днепропетровской области. Мы благодарим Глобальный фонд, Respond, Детский фонд ООН ЮНИСЕФ, МФ «Відродження» за поддержку наших смелых идей, позволяющую им воплощаться в жизнь для помощи возрастающему количеству наших подопечных.

И сегодня, провожая 2016-й, мы готовы встретить 2017-й с уверенностью в своих силах. Мы готовы к решению новых сложных и интересных задач. Ведь у нас есть главное – команда, которая в уходящем году выросла до 22-х человек.

С Новым годом, друзья! С новыми целями и их достижением! И, конечно, желаем всем огромной любви, счастья и здоровья! Благополучия, благоденствия и благосостояния в Новом 2017-м году!

View the embedded image gallery online at:
http://dneprnetwork.org.ua/index.php/novini#sigFreeId0bd5c3a1a0